piątek, 12 września 2014

Weekend!


Długo wyczekiwany weekend zaczęłam od małego diy i .. malowania bramy. Jestem pozytywnie nastawiona i przyda mi się to, ponieważ stwierdzam tu i teraz, że w moim liceum nie ma 100% relaksu na weekendzie, o nie. Czeka na nas weekendówka oraz pierwsze sprawdziany i kartkówki w przyszłym tygodniu. Ale ci, którzy mnie znają, wiedzą, że im mniej czasu "na nudy", tym jestem bardziej zadowolona ;)
Od dłuższego czasu miałam zamiar i wizję przerobienia lampki, której dolna część jakiś czas temu zbiła się w wyniku upadku, haha ^.^. Dziś, korzystając z wolnego, postanowiłam skoczyć do dwóch sklepów, po czym stworzyłam to, co zobaczycie na dole :). Lampka wymaga dopracowania ze względów praktycznych :D



 Miłego wieczora!

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

.