poniedziałek, 8 września 2014

No i jest dobrze!



Hej kochani!
Nawet nie wiecie jak szybko ten tydzień mi zleciał! No w sumie kto by się dziwił? Sądzę, że nie tylko u mnie jednocześnie działo się tyle rzeczy, że mam również wrażenie, że minął cały miesiąc.
Mogę przyznać już dziś, że moja klasa jest super! :)

Niestety nie miałam tyle czasu, by wymyślić ambitniejszy temat posta.

Czuję, że wybrałam dobry profil w dobrej szkole i nie mam ani trochę ochoty na zmiany. Nauka do tej pory nie przeraziła mnie ani trochę, więc bez nowości. Nauczycieli w większej części odbieram pozytywnie. Oczywiście "surowy i wymagający" to przymiotniki neutralne!
Bardzo cieszę się, że ktoś tu trafia na bloga i ktoś mnie pilnuje, bym nie odeszła od niego za daleko. To jest właśnie motywacja, choć jej mi akurat nie brakuje!
Przepraszam za wszelki niedosyt postem. Obiecuję poprawę!

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

.