wtorek, 16 września 2014

Co słychać?


Cierpię na brak czasu i popadam w tą chorobę coraz bardziej. Chcąc nadrobić w nocy, zasypiam wcześniej niż zwykle. Z każdej strony naciskają na mnie obowiązki, a sprawy, które do tej pory były rzeczą naturalną dobijają mnie ostatecznie. Jednak trzymam się dobrze. Ale czy ma ktoś na zbyciu minutkę? Oddajcie mi ją, chętnie przygarnę! ♥
Wczorajszy dzień był dla mnie straszny. Zostałam sama z nurtującymi mnie rzeczami, ale przecież nie miałam czasu żeby się zamartwiać, jeszcze historia i polski. Dziś jednak poprawiłam sobie dzień (który był już bardzo znośny ;3) .. krótkim wypadem do sh! Cóż bardziej pozytywnego jak tanie jesienne zakupy ^^.

Tymczasem mam dla was linki, którymi chcę się z wami podzielić!
Na dziś to wszystko! Trzymajcie się ciepło, miłego wieczoru! :3

xoxo

1 komentarz:

  1. Studentką jesteś? Czekamy na posty, czekamy! :D

    OdpowiedzUsuń

.

.