czwartek, 28 sierpnia 2014

Przygotuj się na rok szkolny!


Jak dobrze dają wam znać reklamy marketów i ... kalendarz (?) zbliża się wrzesień. Miesiąc wielkich nadziei, nowych rzeczy, wszechobecnej opalenizny (której ja nie mam, he), postanowień ... No taki drugi styczeń, tylko ludzie brązowi. Chciałabym pomóc wam się przygotować do początku roku, który jak wiadomo, wiąże się z tym jesiennym miesiącem. Ale nie będzie to przygotowanie na zasadzie "masz już flamastry?". Chodzi o rzeczy, które pomogą nam się oswoić z nową sytuacją jako uczniowie/studenci/gimbusy. LECIMY!

1# Kup jeden zeszyt, który bardzo ci się podoba
No dobra, nie poszalałam, ALE TO NIE FLAMASTRY, OKEJ? Jak wiemy, my, którzy próbujemy już nigdy więcej nie być płytkimi.. Rzeczy odgrywają w naszym życiu rolę. Mniejszą, większą, jakąś. Cóż piękniejszego, gdy z plecaka uśmiecha się "zdredowiały" rastaman, lalka barbie, czy piękny cytat (obowiązkowo Paulo Coelho). Jedna rzecz, a historia jakaś taka weselsza.

2# Zrób porządki w szafkach
Zanim zamkniesz tego bloga po kolejnej beznadziejnej poradzie powiem ci, że niedawno skończyłam porządkować ubrania. Ostatecznie zaraz wychodzę z dwoma workami ubrań do oddania. I.. czuję się lżej. MOŻE ZAKUPY NA NOWY ROK SZKOLNY?
Nikt też nie powiedział, że musisz robić porządek w ubraniach. Zrób miejsce na nowe książki, hehe. Nie siedź przy kolejnym odcinku Milion w Minutę, czy Trudnych Spraw! ... Ale czytać notkę mógłbyś skończyć.

3#Playlista!
Kochamy słuchawki (chociaż niektórzy posługują się jedynie głośnikiem telefonu), a muzykę to już na pewno! Zrób playlisty na telefon :) Jedna, która cię rozbudzi i przygotuje do dnia w szkole, druga, która rozbudzi twoją produktywność, czy rozbawi i rozluźni! DO DZIEŁA BRUNO!

4#W co ubierzesz się pierwszego dnia?
Tak, tak. Nie każdy facet weźmie ten punkt na poważnie. Napiszę tyle, że nic tak nie przygotowuje mnie do szkoły jak prasowanie koszuli na 1-ego września :)

5#Zdaj sobie sprawę, że początek to też koniec
Korzystaj z końca wakacji. Przecież, kiedy powiesz, że się wyszalałeś będziesz gotowy! Zrób listę MUST DO i .. MASZ już niecałe 3 DNI!

Także tyle porad. Jak już wspomniałam, to wszytko zbliża się bardzo szybko. Dziwnie będzie spotkać ludzi z mojej klasy z gimnazjum w autobusie, gdy każdy z nas będzie jechał w swoje nowe miejsce. Jednocześnie jestem niesamowicie podekscytowana! Znów jak rok temu żegnam was moim rysunkiem. Czymajcie się ciepło!

xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.

.