sobota, 23 sierpnia 2014

Mydlana Inwazja!


Korzystam z dnia jak mogę! I chyba dlatego mam strasznie mało czasu :c
Jednak jestem szczęśliwa jak nigdy, dziękuję za każdą chwilę i to pomaga mi czerpać z życia jeszcze więcej! Także wiecie już, że dziś jest MEGA pozytywnie :>. Była wyczekiwana przeze mnie "Mydlana Inwazja". Jeśli jesteście ciekawi, zachęcam do rozwinięcia posta :)


Akcja wyszła cudownie. Rynek przekonywał o swojej urodzie jeszcze bardziej i wszyscy byli szczęśliwi! Tym razem biegałam z aparatem, to była dla mnie wspaniała okazja do porobienia zdjęć :)
Spontanicznie po drodze do domu poznałam Sylwię, którą pozdrawiam, jeśli w jakiś sposób się tu znajdzie ^^.
Dziś również zrobiłam swoje pierwsze wydarzenie w Kuźni, jeśli tylko dobrze pamiętam.
Jutro w mojej parafii odbywa się odpust i oczywiście wyjęłam przed chwilą z piekarnika blaszkę moich ulubionych muffinek! A przede mną organizacja następnego tygodnia i kolejne ciasteczka!








xoxo

1 komentarz:

  1. Zrobiłaś genialne zdjęcia! :D I powodzenia z następnym wydarzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń

.

.